Nej, nej, nej

Standard

Jag har inte glömt bort att jag har en blogg. Faktiskt så tänker jag på den dagligen. Tänker att idag borde jag hinna, ikväll blir det nog lugnt.

Tyvärr så har det inte funkat hittills, och med en helg i hummerns tecken på västkusten,  så blev det ju svårt att laga mat hemma. Jag tror att det kommer bli lugnare på jobbet snart, det är just av den anledningen jag inte har bloggat. Jag har inte varit och gjort nåt annat kul. Jag har jobbat, när jag istället hade kunnat handla, fota, laga, skriva, publicera, slumpa, handla, laga osv… Ska jag tippa på något själv, så tror jag fredag. Det är vad jag tror.

Ett litet tips på vägen, inte alla som har förstått detta….

 

About naddiloo

Inflyttad Smålänning med bas i Stockholms innerstad. Har nyligen kommit på idén att börja blogga, och detta om mat och annat kul. Temat är till en början att testa mat från olika delar av världen, från både kända och mindre kända länder. Kommer skriva om detta och mycket mer, men bara om saker jag tycker är värda att dela med mig av.

Kommentera

